American Express
American Express w Polsce oferuje rozwiązania biznesowe dla firm. Zadaniem PixMedia był audyt UX, aplikacji przeprowadzającej proces aplikowania o wydanie karty korporacyjnej. W skład audytu wchodziło m.in zdiagnozowanie i skategoryzowanie problemów, rekomendacje UX i UI dla aplikacji.
Jak został przeprowadzony audyt
Ocena ekspercka została przeprowadzona przez specjalistę user experience. Interfejs użytkownika został oceniony pod kątem ustalonych zasad użyteczności, najlepszych w swojej klasie praktyk (heurystyki) i aktualnych trendów tworzenia intuicyjnych, satysfakcjonujących stron internetowych i aplikacji.
Cel audytu
Celem audytu była analiza i przedstawienie oceny, zakresu istotności problemów z użytecznością, zdefiniowanie kategorii problemów oraz zbadanie ścieżki użytkownika w zdefiniowanym zakresie.
Ocena heurystyczna
Wynikiem analizy jest lista potencjalnych problemów z użytecznością w oparciu o 10 heurystyk.
Każdy z problemów z użytecznością został oceniony przez eksperta pod kątem tego, jak poważne mogą być dla użytkowników, którzy będą wchodzić w interakcję z aplikacją.