Novdom sp. z o.o.

Novdom to znacząca polska firma developerska, obecna na rynku od 2006 roku. Jej założycielem i głównym inwestorem jest Zbigniew Sosnowski, twórca i właściciel firmy Kross SA. Specjalizuje się w budowie i sprzedaży mieszkań, ze szczególnym naciskiem na mniejsze miasta. Firma posiada biura w 10 miastach oraz może pochwalić się ponad 30 zrealizowanymi inwestycjami.

Zadaniem PixMedia było opracowanie projektu nowej strony internetowej oraz stworzenie rozwiązań programistycznych do automatyzacji prezentowanej oferty. Automatyzacja obejmowała integrację wewnętrznego systemu CRM z witryną internetową w celu kompleksowej prezentacji informacji dotyczących oferowanych mieszkań oraz skutecznego zarządzania i przesyłania leadów. Dodatkowo, przeprowadziliśmy integrację z zewnętrznymi serwisami, takimi jak rynekpierwotny.pl oraz tabelaofert.pl.

 

Technologia

Cała strona została oparta na open sourcowym rozwiązaniu mogącym zostać dostosowanym do wymagań klienta zarówno pod kątem nawigacji zaplecza jak i integracji z systemami zewnętrznymi.

Opracowanie nawigacji

Głównym wyzwaniem było stworzenie klarownej nawigacji dla użytkownika między miastami oraz prezentowanych w nich inwestycjami. Podstawowe opcje zostały przeniesione na lewą stronę projektu, co umożliwiło elastyczne dodawanie kolejnych miast wraz z rozwojem firmy. Na mniejszych rozdzielczościach ekranu pojawia się możliwość scrollowania pozycji.

Strona inwestycji

Każda inwestycja została przeniesiona na osobną stronę – tzw. landing page, który posiada indywidualną nawigację pomiędzy zakładkami, prezentującymi szczegóły oferty. Użytkownik, wybierając interesujące miasto, ma natychmiastowy dostęp do czytelnych informacji dotyczących realizowanych w nim inwestycji. Struktura oddzielnej nawigacji na każdej stronie landingowej inwestycji zapewnia użytkownikowi pewność, że zaznajomi się z wszystkimi istotnymi informacjami.

Integracje

Aby zapewnić aktualność informacji o dostępności mieszkań w każdej inwestycji, przeprowadziliśmy integrację z wewnętrznym systemem CRM firmy. Dzięki temu użytkownik ma zawsze dostęp do aktualnej oferty na stronie. Poprzez formularze rezerwacyjne może natychmiast zgłosić chęć zarezerwowania dostępnego lokalu, a jego zgłoszenie jest automatycznie przesyłane do systemu w trybie rzeczywistym.