ZCB Bolesławiec

Zakłady Ceramiczne „Bolesławiec” Sp. z o.o. są jednym z największych producentów ceramiki stołowej. Historia zakładu sięga początków 1946 roku. Firma PixMedia była odpowiedzialna za audyt UX obecnego sklepu internetowego, poprawienie nawigacji, opracowanie ścieżek zakupowych, stworzenie makiet UI oraz ich wdrożenie.

Po zakończonym wdrożeniu jesteśmy odpowiedzialni za bieżącą obsługę techniczną sklepu.

Zakres prac

Zlecone zadanie dotyczące poprawy szaty graficznej sklepu internetowego ZCB Bolesławiec miało na celu nadanie platformie nowoczesnego i atrakcyjnego wyglądu, z równoczesnym skoncentrowaniem się na usprawnieniu interakcji z klientami oraz zwiększeniu czytelności i funkcjonalności strony.

Nowy sklep ZCB Bolesławiec

Sklep został uruchomiony w oparciu o platformę Magento 2. Podczas przeprowadzonego audytu UX zostały na nowo skatalogowane produkty, stworzone zaawansowane filtry oraz ścieżki zakupowe użytkownika. Ostatnim punktem realizacji zlecenia było zaplanowanie , stworzenie i wdrożenie całej grafiki do sklepu.

Czysta forma

Głównym założeniem nowej szaty graficznej była jak najlepsza prezentacja sprzedawanych produktów. Z uwagi na różnorodne ich wzornictwo sama grafika sklepu została ograniczona do szarości i kilku odcieni granatu, używanego w brand booku firmy. Efektem jest przejrzysty sklep, w którym klient łatwo się odnajdzie i uzyska komplet informacji na temat wyszukanego produktu.

Łatwe zakupy

Wszystkie opisane wyżej zadania skupiają się na dobrej funkcjonalności sklepu. Klient wchodząc na stronę ZCB Bolesławiec ma przedstawiony podział produktów na dostępne dekoracje i kształty. To od nich wyszliśmy jako kategorii głównych aby w kolejnych poziomach prowadzić go do szukanego produktu i co za tym idzie do finalizacji zakupu.